søndag 20. januar 2013

Årets saga: 2012

August 2012 var litt sånn:
*me reiser på vår årlege hyttetur med dei fine finaste familiane frå heimbygdo mi.
-det er ein slager, sola varmar, maten er god og menneska best
*Anna Margrete er på besøk hos søskenbarna sine, ho nyt det. Det er noko av det beste ho veit.
-Fasto har laga nydeleg kaka og timane er gode
*Reiser til Oslo som berre Elisabeth. Veldig fine menneske i møte. Store rom, nokre av dei største eg kjenner.
*Kjersti med Peder i magen.
*Øya festivalen, Ane Brun stort.
*Mammo og pappen kjem til gards, lika godt som alltid.
*Annabella likar seg i heimen (genseren som på bilete er i byrjing fasen, er no i slutt fasen)
*Linn kjem med sine fine, henge litt rundt i lag med oss. Bakar boller kanskje, løyser verdsproblermer kanskje.
*Fine tanter kjem med fine søskenbarn. Mykje latter. Mykje moreller.
*I august haustar ein, det er tydeleg når ein bur på fruktgard. Me et epler, me et moreller, me et plommer og agurk og tomat. Det er lika imponerande kvart år. At det er muleg. At me kan hente det rett frå tre, så velsmakande, så søte,
rett og slett det beste.
*Anna er vakker i heile august.

1 kommentar:

  1. Åh, bildene dine! Jeg hadde litt å ta igjen fra forrige gang jeg var innom. Syke barn gjør at tida prioriteres utenfor internett. Men nå har jeg kost meg med bilder og fine ord, blitt imponert over lappeteppeproduksjonen i bygda, sett søte barn ute i nydelig vær, smilt av tanken på at dere høster deilige frukter fra egen gård. Fint!

    Ha en nydelig dag!

    Smil

    SvarSlett