søndag 13. januar 2013

Årets saga: 2012

Mai 2012 var litt sånn:
*Verdas finaste Anna Margrete blir 2 heile år.
*Me feirar med utemiddag, me feirar på garden, ho feirar i min barndomsheim.
Ein raud DBS sykkel blir hennar.
*Drikk procecco som var med heim frå Italia heilt for meg sjølv i eit fint smau i Bergens gater,
muntleg eksamen gjekk svært bra.
*Fine Johannes kjem. Han får ny strikkejakke.
*Linn og eg heklar til Julia Marie
*Grytebrød kjem inn i matsirkelen min
*Me reiser til barndomsheimen, møter der sjølvsagt Kjersti og hennar fine gjeng.
*Til frukost blir eg hekta på bær og frukt med youghurt natruell. Det smakar av sommar og håp.
*Mammo kjem og er berre god
*Fine Fiola kjem på utemiddag i lag med den flotta mammo. Me saknar dei.
*Linn inviterar på bobler midt i veko, ho gjer godt.
*Me feirar 17 mai på garden
*Gode Oda og mammo kjem på muffins med havregryn, dei er viktige.
*Bror Christian hadde bursdag, hugsar ikkje kor han var den dagen.
*Anna var vakker heile mai.

2 kommentarer:

  1. Grytebrød Elisabeth, du lagar da besta i verda :) Gler meg til 2013 og lesa fleire innlegg på bloggen din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk Annette!
      Det er så kjekt at du besøkar meg har inne,
      og gir teiken frå deg.
      Godklem herifrå

      Slett