onsdag 16. januar 2013

Årets saga: 2012

Juli 2012 var litt sånn:
*Pappa 60 år. Den beste synes eg! Han inviterar til København og Jazzfestival. Eit høgdepunkt av året, for familien. Den varmar meg framleis når eg tenkje på dei dagane i den fine byen. Gode fine pappa og kjekke Køben.
* Me møter Julia Marie, ho er veldig fin. Ho får teppet sitt.
*Simon kjem ut i verda til oss! HURRA. Han får strikkejakke og kaka. Mammo får lito champangeflaske for den fantastiske kroppen og stryrken som ligg i den.
*Det kjem besøk til garden, eg avanserar meg innan drinkar. Ulike typar, ulike glass. Fine greier.
*Også moreller, me diggar det. Eller me elskar det. Morelleøyredobbar brukar me også.
*Kjære Kjærsti og gjengen kjem, godt som alltid. Fingermaling, båttur og tid i lag.
*Henger rundt med Linno, besøkar kvarandre, badar i fjorden også drinkar.
*Søskenbarn Cecilie og Villemo kjem. Alltid stas. Ho er glad og fin. Me rullar maki, snakkar om kjærleik og kvardagen.
*Reiser til øy. Besøkar besto og hennar paradis. Kyr og geiter og ope landskap. Yeah!
*Bror Christian kjem med sin gjeng. Det er nytt, det er fint.
*Tid i barndomsheimen, Frida inviterar på piknik på Hokelshaugen. Me drikk vin og snakkar livet. Sol i augene til seint. Kveldsol er noko av det beste eg veit. Den er ikkje i fjorden her kor garden er, så det gjer så godt når ho kjem og eg er heima der.
*Anna er vakker i heile juli,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar