mandag 27. juni 2011

Frukost.

Frukost,
er ein stor favoritt for meg.
Den er veldig viktig og det skal ligge kjærleik i den!
-om ikkje, så er den ikkje viktig lenger. Altså om kjærleiken blir fjerna! Sånn er det for meg.
Du og din frukost?
-fortel meg, eg blir glad.

Me er på laurdagstur langs fjorden, inne i ei vik fnn me dette fine huset, og me tre har ein avtale her, ein avtale om å eta pizza, laurdagspizza frå dette huset kor det blir servert steinovnsbaktpizza! Ultra stas! 



Det er litt som "åå dette skulle ein ikkje tru, ein forrykande fin plass med ein himla god pizza plutselig her inne i vika" Eg likar overaskelsar som dette. Uforventa og så uendelig fint!!
 Heia bygda, seier eg då!
Laurdagskveld og vin
Det blir søndag og sola kjem.
Ute måltid og  baking og tekstmelding om besøk frå hovudstaden i veka som kjem!
-min favorit poet! -kjem til gards. JiPPi.
Me finn kvar vår hatt, pakkar i korga og drikk kaffien i båt på fjorden. For så å komma heim att til familie besøk! 

Så kjem måndagen og det er også heilt greitt.

God god måndag godt folk!

1 kommentar:

  1. Nyyyyydelig! Åh! Og ja - så utrafint å finne perler man aldri skulle tro at fantes akkurat der man finner dem.

    Frokost og jeg - la meg fortelle deg det jeg fortalte til Astri i går kveld. Jeg hadde tidligvakt i går, altså på søndag, og hadde seinvakt på lørdag. Det betyr at jeg hadde bare noen få timers søvn før jeg sto opp klokken ti på seks - det er kanskje hverdagsmat for småbarnsforeldre, men ikke for meg! Før jeg sovnet scanna jeg hva vi hadde i kjøleskapet, og visualiserte hva jeg skulle spise til frokost. Så klokka seks, mens jeg så lyset innta byen igjen, tok jeg kornene av en halv maiskolbe, og vispet to økologiske egg. Blandet inn maiskornene, og en ts soyasaus. Laget en spesialeggerøre av dette. Så skjærte jeg en stor bit vannmelon, og en bit ananas, og laget fersk juice i blenderen (nok en gang, tilgi meg naboer, jeg er besatt). Så satt jeg, helt alene, klokken kvart over seks, på en søndag, og hadde en frokost fylt av kjærlighet, helt alene. Sånn er jeg - av og til. Av og til tar jeg en gulrot eller en banan i farta, eller noe helt annet. Og andre ganger spiser Arild og jeg frokost i to timer på hverdager, faktisk ikke så rent sjeldent heller.

    Klem og god uke!

    SvarSlett