søndag 3. juli 2011

Ho kjem med bussen.

Ho kjem å opnar opp,
ho kjem og det føles
livsviktigt.
-for dagane.
Me drikk bobler, som kjem frå Italia via Oslo til Hardanger.
Ho kjem med bussen.


Fekk gåve, som er som inga anna gåve eg har fått.
Tørka myrull frå Nyksund. Nå: i fine vasar i mi stova.
Bringebærsyltetøy pitla av ho i utkanten av vår hovudstad
Te frå tekarusell
sjokolade som smakar så godt i hennar munn
og ein anna som smakar så godt i Eldri sin munn,
nå ligg syltetøyet og sjokoladen på vent i mitt kjøleskåp, til den stunda som skal passa, til den gode stunda som er stunda for å opne dette, ete det opp, la sjokoladen og syltetøyet bli til ingenting,
-fysisk.


Ei natt om:
-å ikkje begrensa seg, la det vera ope, flyte ut, la det komme
og
bli



legger meg i senga, timar etter du var her, for å kjenne at du er

Takk.

4 kommentarer:

  1. Fint.
    ...og ellers veldig mye annet fint paa bloggen din om dagen. Likte spesielt bildet av frokosten og det oppdekkede bordet. Slikt liker jeg. Ha en god uke!

    SvarSlett
  2. Likte meg her hjå deg!! Eg har lagt blogginga mi litt på vent, i ei travel småbarnstid-men no kjenner eg at eit tilfeldig besøk inne her hjå deg gir meg bloggelysta tilbake!! Takk for vakre tekstar og bilete!!

    SvarSlett
  3. For et herlig besøk. Hun er gull, ikke sant? Gull og diamanter, og mer enn det. Heldige oss.

    SvarSlett