mandag 18. november 2013

Synes du november er ein god stad?

Ute har dagane vore litt sånn i det siste,
eg likar det.
Likar å høyre regnet slå mot vindauga,
kanskje kjenne på lukta av vedfyring før eg har stått opp.
Veta at det er godt å gå ut,
kjenne på det friske,
sjå korleis trea gjer seg klare til å gå i kvile,
korleis fargane endra seg
og
kanskje heile vegen ha ein liten neve å halde i.

Sjå venner ete nysteikte boller og sjå på fantorangen,
det er godt å vera i lag- og kjenne på at det er tid.


Tusen takk for fine kommentarar,
det varmar og at der alltid så kjekt å lesa.


Synes du november er ein god stad?

2 kommentarer:

  1. November er ein fin stad, med sine vare stemninger. Så fint å se innom deg, og takk for koselig hilsen inne hos meg, jeg blir så glad;-)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. November er en fin måned, liker å fyre i ovnen, drikke te og lese bøker…Tida for ro og ettertanke melder seg, før julestria trår til:) Du har så stemningsfulle bilder, jeg blir helt betatt!! Håper alt går bra med magen?

    God dag kjære venn.

    SvarSlett