onsdag 11. april 2012

Kunst for eit rikare liv.








Eg var ei veke i Italia og blei utvide som menneske!
Ja, det var rett og slett fantastisk.
 Med barn og kunst og livet i fokus.
Me fløy over Alpene som var dekka av snø,
landa i Milano med sandalar,
me gjekk for til workshops,
til utstillingar,
 til piknikk,
 til kaffi, kaffi som blei drukket ståande
i lag med andre som var på farta til sitt,
me tok toget og hadde vindauga ope,
snakka om livet i store ord.
Nå trur eg enda meir på:
KUNSTEN for eit RIKARE liv.

11 kommentarer:

  1. Hørtes herlig ut!!! Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. så deilig:-)
    Italia er mitt drømmereisemål, det gode liv på landsbygda i Italia...drømme drømme

    SvarSlett
    Svar
    1. Italia er svært godt!
      Drømmar må me ha;-)

      Slett
  3. Så hyggelig å være på besøk her!

    ... og takk for fin kommentar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du tok turen innom!
      Eg blei svært glad for å finne din blogg!

      Slett
  4. Nydelig vakre bilder!! Og du, du inspirerer du. Tusen takk. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det gjer du også!
      Inspirerar.

      Godklem herifrå

      Slett
  5. Svar
    1. ooh, its not my hair!
      But YEAH its beautiful!

      Slett
  6. jeg har vært i Italia...Roma, Bologna, Firenze, Venezia. Som jeg savner det landet og den inspirajonen det gir. Gå rundt i gatene og kjenne på luktene, sirlige murvegger og vinduer, og den fantasktiske kunstopplevelsen overalt!!

    SvarSlett