mandag 7. november 2011

Eg heiar i dag på: jenter med kul på magen!

April 2008: Bjørnar varmar seg framleis inne i mammo si.

 
September 2009: Jonas varmar seg inne i si mamma


Fotografia er tatt ein mnd før dei finegode gutane kjem ut i verda til oss. Det er mine
venniner som som her er to i sin kropp.
Det vakraste som er. Rein magi!
Kjenner meg stolt, med å sjå på fotografia.
Ved å sjå den sterke kroppen til desse to sterke jentene!

Er er så heldig å akkurat nå, vera i ein sirkel kor det er fleire som er to i ein!
Jenter som bere eit heilt nytt
menneske i seg!
Eg heiar i dag på: jenter med kul på magen!

4 kommentarer:

  1. Tror ikke det fins noe vakrere enn jenter med babykul på magen... <3 Nydelig og magisk!

    SvarSlett
  2. Vakre bilder av flotte mammaer!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Fin blogg du har. Og for ein flott familie. Luer nesten på om du kjem frå Hauso traktene? Der gjekk eg på ungdomsskulen.

    SvarSlett