lørdag 26. november 2011

Du kjære lesar har ikkje blitt introdusert til min kjære bror!

Du kjære lesar har ikkje blit introdusert til min kjære bror!
Her er han, verdas finaste og beste bror (-for meg!)
Det er han og eg,
og det er akkuratt passe heilt super fint!

Desse fotografia tilhøyre ein midtsommarsdag,
kanskje den viktigaste for vår familie denne sommaren.

Bror Christian tok eit kjempe stort valg,
nå bur han på vestlandet att,
det er det mange år sidan.
Me feira det med bringebær med melis!
-og med besto sine varme gode strikkesokkar på beino.

Serie av bilder, alle med raudt i.

Har du ein storebror?


3 kommentarer:

  1. Så kjekk bror du har. :)

    Jeg har også kjekk storebror, og han har tre søte små, så da er det ikke så farlig at jeg ikke har noen selv.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Eg diggar bloggen din, stemninga, dei vakre orda. Glimta frå fine folk på Halsnøy. Diggar alt rett og slett. Keep up the good work :) Klem frå Linda

    SvarSlett
  3. Diverre ingen storebror, men har to litlebrorar ;)

    SvarSlett