søndag 15. desember 2013

Det er ventetid, her på garden er det ventetid på fleire måtar.

Det er ventetid,
her på garden er det ventetid på fleire måtar.

Eg skal att få oppleve å bli mamma,
tenk at det kjem til å vera to,
to som kaller meg mamma.
To ulike småtroll å undre seg over.

Strikkar litt, det går sakte.
Mykje går sakte.
Utanom Anna Margrete,
ho rørar seg fort,
-på så mange måtar

Annabella og eg vil ofte kvila,
sova litt.
Vekse litt.

Nokre dagar var rett og slett så fine,
nå er det bare vegar att.
Og meir mørke, det er også veldig fint.
Ynskje mørketida lenger,
sola snur snart

Lagar julekort med eple- og potettrykk

Denne jakka heng framme,
ei gåve frå god venn og kollega.
Kjenner meg heldig,
nokon brukar av si tid på å varme
vårt barn.

Sjølvportrett i spegelen,
det er eg som er husfotografen.
Mange heimar har ein husfotograf,
så dokumentasjonen kan gå føre seg som her,
i spegelen.

Di ventetid?

5 kommentarer:

  1. Nydelege bilete. Varm og vakker stemning. Hjarteleg til lukke med det store som er i vente. Verdas største under. (Plar sjeldan kommentere her i bloggverda, men no måtte eg inn og ynskje til lukke). Nyt ventetida. Gledeleg jol i heimen. Du har ein fin blogg.

    SvarSlett
  2. Så flott du er:) og nydelige ord og bilder som vanlig! Det er ei magisk tid, både ventetida før jul og før fødsel. Jeg synes nesten det er vanskelig fortsatt å forestille meg at vi får en liten baby om noen uker…enda det er fjerde gangen;) Men jeg begynner å bli klar, og kroppen begynner å gjøre seg klar også, så en får nyte ventetida og fylle den med gode stunder:)

    Ønsker dere ei riktig god jul, gleder meg til å se stemningsbilder fra den:)

    Klem Mari

    SvarSlett
  3. Takk for vakre bilete som du deler, og vakre ord. Så fin du er, håper ventetida di vidare blir god :)

    SvarSlett
  4. Så fine og hyggelige billeder, her må jeg vist hellere holde mig til :-)

    Kh Camille.

    SvarSlett
  5. herremin, så nydelig du skriver. jeg sitter her med gåsehud.
    og ventetid…det er helt, helt magisk.
    klem, maria/zoopayne

    SvarSlett