mandag 5. august 2013

Kva tenkje du om å gi namn vidare?

Det er når me er hos mi besto me drikk den ferskaste mjelko,
rett frå tanken i bøtte. Det er stas.
Besto heiter Bjørg,
me synes ho er verdas beste.

Besto som blir Anna Margrete si oldebesto,
bur på gard med mykje dyr.
Garden me bur på har mykje frukt.
Så ulik drift,
men allikevel så mykje til felles.
Det er ein livstil.
Traktor er kult.

Det er fint travelt å vera hos oldebesto,
så mange dyr som treng kos og mat.
-Anna Margrete tek oppgåvo svært alvorleg.

På så fine sommardagar som dette,
drikk me kaffi med mjelk i solveggen.
Eplesafta er frå garden vår.

For oss som i kvardagen lever tett med fjellet,
gjer dette opne landskapet svært godt.

Denne fine jakka er det fasto til Anna Margrete som har stikka,
så fine fargar, så mykje i bruk.

Desse to finingane,
ligg tett inntil hjarterota mi.
Anna Margrete er oppkalt etter sine to bestemødre,
dette er noko som eg blir meir og meir glad for.
Tenkje ho er svært heldig som bere sit eige navn,
-som allikevel ligg så mykje styrke og kjærleik i.
For dei elskar ho Anna Margrete:
Anna og Margrete.
Anna er Bjørg si dotter.

Beste Anna Margrete.



Kva tenkje du om å gi namn vidare?


5 kommentarer:

  1. Iben heter faktisk Iben Ingeborg, Ingeborg er min mor!
    Og jeg selv er oppkalt etter mamma og oldemor; Ingeborg og Magnhild.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint. Eg likar desse vala av namn,
      som om det alt ligg ein styrke der.

      Iben Ingeborg er veldig fint.

      Slett
  2. Så rørende og fint skrevet, jeg liker deg og dine ord så godt!

    Synnøve og Solveig er ikke oppkalling, men det het bestemor sine beste venner, det er litt fint å tenke på. Johannes er direkte oppkallt etter bestefar sin, og bak han igjen finns det 7 Johannes, så der er linja sterk. fjerdemann blir helt sikkert oppkalling det å, vi har mange fine navn i slekta, som Gustav og Anlaug.

    God kveld kjære deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mari.
      Til lukka, det er magi!
      Åå, eg gler meg til å følga deg og dåko på reisa,
      gjennom bloggen din. -som er veldig fin.

      Og ja, det er så spennande med navn. Så fint det er det du skriv.

      God tirsdag kjære du.

      Slett
  3. Kom over denne bloggen i dag, via sprakrad.no si bloggliste med nynorskbloggarar. Så fint du skriv! Måtte berre kommentere litt på dette, for eg har og ei dotter som er oppkalla etter mine bestemødre. Eg syns det er flott med oppkalling, og det trur eg borna mine og tykkjar. Me snakkar ofte om kvar dei har fått navna sine frå. Jenta frå mine bestemødre, og guten frå sin bestefar.

    SvarSlett