torsdag 12. juli 2012

Ut på tur.

I dag går turen til København!


4 kommentarer:

  1. God tur! Håper dere får det fint der:-)

    SvarSlett
  2. God kveld. Måtte bare si... at jeg liker bloggen din så godt. Inntil nå har jeg ikke klart å sette fingeren på akkurat hva det er, men da jeg så dette bildet forstod jeg hvorfor. Bildene dine er inspirerende samtidig som de er uperfekte på en perfekt måte, om du skjønner. Liker at du tar bilde av virkeligheten. Tomme glass og snuseske hører med liksom, og likevel blir jeg superinspirert! Takk.

    SvarSlett
  3. Så heldig! Nyt Kongens by for meg også!

    SvarSlett
  4. ååå,så heldig du er! gi den vakre byen et kyss fra meg:) Håer sommeren smiler til dere, og at dere nyter hva dagene har å by på:) skriver under på hva Glede sier om bloggen din, den er så EKTE! BRA! God klem fra meg:)

    SvarSlett